Avani - for a better earth, är vår värdorganisation i Indien. Här är ett första möte med vår handledare Rashmi Bharti, en av Avanis grundare. Klicka er vidare för att se intervjuvideon.
 
 
 
#1 - - Glatt förvånad:

Oj! Det var ju mycket större och mer omfattande än vad jag tidigare har förstått. Det verkar ju vara ett fantastiskt arbete som har utförts där. Nu blir jag nyfiken att höra mer. :)

Svar: Ja avani hör massa bra grejer! Kolla på deras hemsida om du vill ha mer info!
Amanda Borneke & Emelie Oldensjö

#2 - - Glatt förvånad:

Oj! Det var mycket större och mer omfattande än vad jag tidigare har föreställt mig. Blir intressant att höra hur allt går till där. Hur bra komer det att fungera med endast solcellsel t.ex.

#3 - - Glatt förvånad:

Oj! Det var mycket större och mer omfattande än vad jag tidigare har föreställt mig. Blir intressant att höra hur allt går till där. Hur bra komer det att fungera med endast solcellsel t.ex.